Wat is vereist?
- Mbo/hbo werk- en denkniveau
- Goed met systemen kunnen werken en deze efficiënt inzetten
- Je bent goed met cijfers
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Servicegericht, accuraat en goed in samenwerken
Wat krijg je?
- €3.450 - €4.278 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring)
- 28-urige werkweek
- 26 vakantiedagen
- Individueel loopbaanontwikkelingsbudget
- Laptop, telefoon en thuiswerkmogelijkheden
- Eindejaarsgratificatie, vitaliteitsbudget, reiskostenvergoeding, thuiswerkvergoeding, fietsplan, NS Business Card en een actieve Personeelsvereniging
Wat doe je?
- 50% Administratie verwerken
- 20% Voorbereiden afrekeningen
- 20% Overige werkzaamheden
- 10% Intern en extern overleg
Interesse
Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.Damla Üstün
Junior HR-adviseur
Vacature
Als Medewerker Servicekosten ben je vooral de eerste helft van het jaar, druk in de weer met de servicekosten. De deadline voor de afrekeningen is namelijk 1 juli. Je verzamelt alle informatie die je nodig hebt, je berekent de daadwerkelijke kosten van het afgelopen jaar en je controleert of dit bedrag afwijkt van het voorschot dat huurders hebben betaald. Deze berekeningen voer je in het systeem in, waarna huurders geïnformeerd worden over eventuele bijbetalingen of teruggaven. De Klantadviseurs zijn het eerste aanspreekpunt, maar bij complexere vragen, sta je huurders of collega's (telefonisch) te woord.
Als de servicekosten zijn afgerekend en de meeste vragen van de huurders zijn beantwoord, kom je toe aan het verder verbeteren van het proces. Je verricht ook ondersteunende werkzaamheden bij de energiekostenadministratie. Je brengt de zonnepanelen op huurwoningen in kaart, en koppelt deze aan de juiste huurders. Of je helpt de collega's van incasso met hun werk. Bijvoorbeeld door met huurders te bellen als er huurachterstanden zijn ontstaan.
Je komt te werken in team Huurincasso en Servicekosten, dat valt onder de afdeling Financiën. Dit team bestaat op dit moment uit twee Medewerkers Huurincasso, een Preventief Medewerker Huurincasso en een Medewerker Servicekosten. Verder werk je samen met een collega die hetzelfde takenpakket heeft als jij en bij wie je terecht kunt voor vragen. In jouw functie houd je je vooral bezig met servicekosten en bied je ondersteuning aan collega's bij piekmomenten.
Als je het leuk vindt om dienstverlenend en administratief werk te verrichten en je het een uitdaging vindt om helder en prettig met huurders te communiceren, ook wanneer je soms minder leuk nieuws moet overbrengen, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke dag loopt het werk soepel en heb je alles gedaan wat je wilde doen. Ook heb je huurders goed kunnen helpen door een goede uitleg over een afrekening te geven of door een passende betaalregeling met een huurder te treffen.
Tijdens een mindere werkdag heb je contact met veel ontevreden huurders. Soms voelt het alsof je hun problemen niet kunt oplossen, vooral als de kwesties buiten je controle vallen. Het is dan zaak om begripvol te reageren en op een geduldige en heldere manier te blijven communiceren.
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
- 18:00
-
- Lunch
- Check-in meeting
- Servicekosten voor huurders berekenen
- Zonnepanelen in kaart brengen
- Mails lezen en beantwoorden
- Met huurders over huurachterstanden bellen
- Servicekosten in systeem verwerken
-
- Lunch
- Mails lezen en beantwoorden
- Servicekosten voor huurders berekenen
- Afdelingsoverleg
- Vragen van huurders en collega's beantwoorden
- Toezicht houden op huurincasso's
-
- Lunch
- Zonnepanelen in kaart brengen
- Met huurders over huurachterstanden bellen
- Mails lezen en beantwoorden
- Vrije middag
-
- Lunch
- Vragen van huurders en collega's beantwoorden
- Mails lezen en beantwoorden
- Toezicht houden op huurincasso's
- Servicekosten voor huurders berekenen
- Met huurders over huurachterstanden bellen
- Servicekosten in systeem verwerken
-
- Lunch
- Zonnepanelen in kaart brengen
- Mails lezen en beantwoorden
- Een-op-een met leidinggevende
- Vragen van huurders en collega's beantwoorden
- Kosten van zonnepanelen verrekenen
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Binnen deze rol is er geen vastomlijnd groeipad. Het groeipad is mede afhankelijk van de ontwikkelmogelijkheden van de medewerker en de eigen wensen hierin. Woonpartners biedt elke werknemer een ontwikkelingsbudget aan. In overleg met je leidinggevende wordt een eventuele vervolgstap besproken.
Werken bij Woonpartners
Woonpartners werkt samen met partners en bewoners aan betaalbare en duurzame woningen in hechte wijken. We verhuren ruim 7.500 woningen in Helmond en bieden bewoners een thuis in hun eigen straat en buurt. Dit is meer dan alleen een huis. Deze opgave wordt samen met onze partners opgepakt vanuit een sociaal en zakelijk oogpunt. Bij Woonpartners werken professionals die op een betrouwbare, verrassende en verbindende manier hun bijdrage leveren. Geen dag is hetzelfde en er is alle ruimte voor creativiteit, samenwerking en eigen initiatief.
- Kantoor in Helmond
- 90 werknemers
- 53% / 47%
- Gemiddelde leeftijd 47 jaar
- Informeel, representatief
- Hybride werken