Medewerker Crediteurenadministratie

Vacature gesloten

Medewerker Crediteurenadministratie

Woonpartners Helmond

Wat is vereist?

  • Mbo-diploma richting administratie en boekhouden
  • Ervaring met het werken met systemen
  • Zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken
  • Verbanden kunnen leggen tussen relevante gegevens
  • Goede beheersing Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift
  • Klant-, resultaat- en kwaliteitsgericht
  • Betrouwbaar en initiatiefrijk

Wat krijg je?

  • €2.621 - €3.357 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring)
  • 24 tot 28-urige werkweek
  • 26 vakantiedagen
  • Individueel loopbaanontwikkelingsbudget
  • Laptop, telefoon, thuiswerkmogelijkheden, bijdrage sportabonnement
  • Eindejaarsgratificatie, reiskostenvergoeding, fietsplan en NS Business Card

Wat doe je?

  • 40% Facturen verwerken
  • 10% Betalingen uitvoeren
  • 10% Huurprolongatie verzenden
  • 10% Intern overleg
  • 10% Maandrapportage en -afsluiting verzorgen
  • 10% Dagafschriften verwerken
  • 10% Overige werkzaamheden

Interesse

Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.

Vacature

Als Medewerker Crediteurenadministratie bij Woonpartners is het jouw verantwoordelijkheid dat leveranciers tijdig en correct betaald worden. Je boekt leveranciersfacturen, zet betalingen klaar en voert klantfacturen op. Je controleert alle facturen en documenten voor dat deze opgestuurd worden en zorgt dat ze voldoen aan de interne afspraken en vereisten van de belastingdienst. 

Ook maak je elke maand een rapportage met betrekking tot de leverancier. In deze rapportage geef je het aantal facturen weer die jullie die maand ontvangen hebben, wat het bedrag daarvan is en wat de doorlooptijd van de factuur- en betaaldatum is. De externe Accountant vraagt bewijzen op van de betaalbatches, die jij met de juiste transactie en factuur aanlevert. 

Je werkt in team Financiën waar onder andere grootboek en verslaglegging, huurincasso, servicekosten en projectadministratie is ondergebracht. Het team bestaat naast jou uit een Teamleider, drie Medewerkers Huurincasso, een Medewerker Servicekosten, twee Medewerker Grootboek en Verslaglegging en een medewerker Projectadministratie. Dit is een hecht team waarin je nauw samenwerkt met je collega’s.

Als je het leuk vindt om met cijfers te werken en je dit ook onder werkdruk erg secuur kunt doen, dan is dit een baan voor jou.

Werkweek

Plaatsvervanger voor personeelsfoto
Medewerker Crediteurenadministratie
Marjolanda Panhuijzen

Op een leuke dag verloopt alles vlotjes en doe ik afwisselende werkzaamheden.

Op een uitdagende werkdag krijg ik veel mailtjes met zaken die snel opgelost moeten worden. Het geeft wel voldoening wanneer ik alles aan het einde van de dag goed hebt verwerkt.

  • 07:00
  • 08:00
  • 09:00
  • 10:00
  • 11:00
  • 12:00
  • 13:00
  • 14:00
  • 15:00
  • 16:00
  • 17:00
    • Lunch
    • Mails lezen en beantwoorden
    • Facturen verwerken
    • Betalingen uitvoeren
    • Ad hoc verzoeken van collega's oppakken
    • Dagafschriften verwerken
    • Een-op-een met leidinggevende
    • Betalingen uitvoeren
    • Facturen verwerken
    • Dagafschriften verwerken
    • Overleg met collega
    • Mails lezen en beantwoorden
    • Roostervrije dag

Voorbeeld uit de praktijk

Op een factuur is niet duidelijk waarop gespecificeerd moet worden. Hierdoor moet je een handmatige betaling uitvoeren. Hoe ga je te werk?

Er is een handtekening van de betreffende leidinggevende nodig en een aantal handmatige acties. Zo doe je wat aanpassingen in het systeem om te zorgen dat de factuur niet dubbel betaald wordt. Hierbij is het belangrijk dat je heel secuur kunt werken.

Groeipad

Het groeipad binnen Woonpartners staat niet vast. Je krijgt wel alle mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Woonpartners heeft een online leeromgeving, er wordt gewerkt met afdelingsbudgetten en je hebt ook een persoonlijk ontwikkelingsbudget dat je naar eigen inzicht kunt inzetten. Daarnaast is Woonpartners onderdeel van sectorale en intersectorale netwerken waarmee jij jezelf kunt verrijken.

Medewerker Crediteurenadministratie

Werken bij Woonpartners

Woonpartners werkt samen met partners en bewoners aan betaalbare en duurzame woningen in hechte wijken. We verhuren ruim 7.500 woningen in Helmond en bieden bewoners een thuis in hun eigen straat en buurt. Dit is meer dan alleen een huis. Deze opgave wordt samen met onze partners opgepakt vanuit een sociaal en zakelijk oogpunt. Bij Woonpartners werken professionals die op een betrouwbare, verrassende en verbindende manier hun bijdrage leveren. Geen dag is hetzelfde en er is alle ruimte voor creativiteit, samenwerking en eigen initiatief.

  • Kantoor in Helmond
  • 90 werknemers
  • 53% / 47%
  • Gemiddelde leeftijd 47 jaar
  • Informeel, representatief
  • Hybride werken

Collega's

Foto van medewerker Albert Noorlander
Foto van medewerker Dennis Verberne
Foto van medewerker Ursula Custers
Foto van medewerker Huub Niessen
Foto van medewerker Wendy van Frederici
Foto van medewerker Antoinette van den Boogaard
Foto van medewerker Rachid Amara

Albert Noorlander - Adviseur I&A

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Woonpartners wil nog meer inzetten op digitalisering. Dit doen we samen met partners en collega's om onze huurders nog beter en sneller van dienst te kunnen zijn. Hier wil ik graag vanuit mijn kennis en ervaring aan bijdragen om dit voor elkaar te krijgen.

Wat was je vorige baan?
ICT medewerker - Standvast Wonen.

Wat doe je in je vrije tijd?
Sporten, lezen, met vrienden een terrasje pakken.

Dennis Verberne - Projectcoördinator Vastgoedbeheer

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Bezig zijn met maatschappelijke doelen en de samenwerking tussen verschillende teams in een dynamische organisatie, daar krijg ik energie van!

Wat heb je gestudeerd?
Bouwtechnische Bedrijfskunde aan Avans Hogeschool.

Wat doe je in je vrije tijd?
Muziek, voetbal en een feestje met vrienden.

Ursula Custers - Medewerker Grootboek & Verslaglegging

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Vanuit mijn opleiding heb ik altijd affiniteit met vastgoed gehad. Na diverse functies in de commerciele sector wilde ik mij graag verdiepen in de maatschappelijke sector. Toen er een functie vrij kwam bij Woonpartners heb ik meteen gesolliciteerd en toen ging het heel snel! De beste beslissing ever...

Wat was je vorige baan?
Accountmanager VvE beheer.

Wat doe je in je vrije tijd?
Leuke activiteiten ondernemen met mijn gezin, vrienden & vriendinnen, lezen, wandelen en koken/bakken.

Huub Niessen - Buurtbeheerder

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Hiervoor heb ik altijd werk gehad waarbij “de mens” centraal staat. De combinatie van sociaal beheer, het samenwerken met wijkbewoners en netwerkpartners maakte mij direct enthousiast om te solliciteren. Het feit dat ik veel “buiten” ben, vind ik fantastisch.

Wat was je vorige baan?
Pedagogisch Medewerker Thuislozenzorg.

Wat doe je in je vrije tijd?
Ik houd van wandelen, klussen en muziek luisteren.

Wendy van Frederici - Wijkadviseur

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Ik ben in januari 2019 via een detacheringsopdracht bij Woonpartners binnen gekomen. Gedurende dat jaar heeft Woonpartners gevraagd of ik wilde blijven. Vanaf december 2019 ben ik in vaste dienst bij Woonpartners.

Wat was je vorige baan?
Adviseur woningcorporaties. Ik werd door woningcorporaties ingehuurd voor tijdelijke opdrachten.

Wat doe je in je vrije tijd?
Ik heb een passie voor turnen. Ik beoefen het zelf niet meer, maar ik sta 's nachts graag op om een WK te kijken.

Antoinette van den Boogaard - Woonmakelaar

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Ik werk al ruim 40 jaar bij dit bedrijf. Vooral het sociale, het omgaan met mensen, iets voor ze kunnen betekenen, trok me aan. Dit is nog steeds wat het werken bij Woonpartners voor mij zo leuk maakt!

Wat was je vorige baan?
Ik werk nog altijd bij mijn eerste werkgever.

Wat doe je in je vrije tijd?
Golfen, wandelen en gezellig met vrienden kletsen en borrelen

Rachid Amara - Klantadviseur

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Ik kwam na een heftig auto-ongeluk, in het kader van een reïntegratieproject binnen bij Woonpartners. Ik kwam uit een commerciële functie, maar voel me hier helemaal op mijn plaats in mijn huidige dienstverlenende rol. Het is fijn om de bewoners een luisterend oor te kunnen bieden.

Wat was je vorige baan?
Commercieel medewerker buitendienst.

Wat doe je in je vrije tijd?
Ik houd van wandelen, voetbal kijken, stedentrips en netflix.

Sollicitatieproces

Reageren kan tot en met 22 september
Uiterlijk 23 september ontvang je een reactie
Eerste en tweede gesprek (27 september)
Voorstel op 28 september

Interessante baan?

Interesse
Terug naar boven